onsdag 28 september 2011

känner huvudvärken komma krypande

Har varit en sväng med Isa och Niclas ikväll. Drog först till Pikkolo för att köpa ED och så åt de panini. 'själv var jag ekonomisk. Sen satt vi bara hos oss och tråkade. Det finns ju inget att göra här. Jag fick iallafall energi av min ED. När N stack hem kom jag med den superduper smarta ide´n att vi sku fara och springa. Men nehej... gör kanske ett nytt försök imogon på morgonen om jag orkar... ;)
Nu ligger jag i min säng och hör på Good Charlotte och Green day, och hjälp vad många år sen det var sist! En period lyssnade jag bara på GC, men det var många många år sedan.

Ska nog strax sova, har en otroligt lång dag framför mej! Bla skola från 08.20- 16.15 + pro tools 16.45- 18.15. Min hjärna kommer att spricka så kanske bäst att sova lite före.


good charlotte friends serial pictures, backgrounds and images


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar