måndag 24 oktober 2011

Don´t be a bitch because you can

Ursäktar min usla uppdatering idag. Men som vanligt har jag ju en ursäkt ;)
Först skolan, som alltid är... skolan. Försöker att inte uppdatera så ofta under den tid jag är i skolan för då kommer det bara en massa tråkiga skolsaker, och alla vet väl vad man gör i en skola, right?

Iallafall, sen efter skolan stack jag hem, läste igenom mina engelskaord till provet. Efter det stack jag och Isa iväg till stan. Isa på gitarr lektion och jag till H&M där trivs vi bäst. hehe köpte nu iallafall två toppar samma modell bara olika färger, och en bh.

Nu när vi är mätta efter Mc Donken mat och mat i vårat kylskåp kan vi återgå till engelskan!

Själv hade jag tänkt fylla min del av kylskåpet med en massa gott och nyttigt, med dehär var vad jag köpte:
- ett granatäpple ( det börjar bra iaf
- en flaska julmust <3
-ett glasspaket
-en godispåse

Jag skulle kunna ha valt nyttigare saker!
BTW! Jag sprang runt i hela Citymarket för att hitta glögg! Hur kan de vara så dumma och bara gömma den? Glöggsäsongen är inledd för länge sedan!


Obs, bild tagen under mopedkörning, därav den sneda horisonten och suddigheten. Men Isa kan vara stolt :)
Saknar sena sommarkvällar när man kunde hoppa på mopeden och köra iväg med en one piece i fleecetyg och tofflor på fötterna! Belive it or not men Åvist är superfin på kvällarna! Visst Isa?
I can feel the happines inside of me <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar