måndag 24 oktober 2011

3 things left!

Man bli så glad över att det faktist finns folk som orkar bry sig lite :) på tal om det, tack för att ni gillar inlägg.

Är ny duschad, haft hår inpackning och allt som hör duschen till, redo att hoppa i säng... inom kort.
Borde jag läsa lite engelska. Trots att klockan är över 00.00... Men åandra sidan har jag suttit uppe hela halva nätterna på höstlovet och stirrat på One Tree Hill. Nu idag har jag haft en paus. Kommer ta det imorgon också!

Nu ska jag rikta min sista uppmärksamhet åt engelska bokens alla konstiga ord.

Minns ni den lååånga listan jag visade förrut över höstlovets alla saker som borde göras!? Nu har jag bara 3 saker kvar! :D Det är engelska prov, läsa roman och skriva bokrecension. Lämnar den mycket intressanta romanen som handlar om mode åt sitt öde för några dagar. Tänker stress läsa den på tisdag och onsdag och skriva recension på torsdag!

eeh jo... engelska paulina, engelska...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar