måndag 17 oktober 2011

galen.

Geografi tenten skriven och nu pluggar jag finska ord. Geografin gick inte så värst bra. Trodde att det hade gått bra ända tills jag fick reda på att jag hade fel på en hel uppgift. + då lite som lämnat tomt. En uppgift är 6 poäng och man kan få 18 i hela provet! Tror jag dör snart! Nu ska jag börja plugga! Riktigt seriöst! Ska sluta med att småläsa och kunna bara lite, nu ska jag kunna allt!
Ska klara ut gymnasiet med bra betyg! Vill göra det! Ska göra det! Motivationen finns, men orken? Lusten? Rädslan att den socialabiten lämnar lite bakom? Men det är sådant jag kommer att få ta, orkar inte just och just klara mig i proven. Vill ha bra vitsord, så som jag hade i högstadiet! 9or och 10or!

Så över till finska orden nudå!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar