måndag 10 oktober 2011

Åvistlivet

hejhejpådejminbror! nästebrorgömmersigbakom....

Bara för att jag kom att tänka på Pettson och Findus dataspel, sånt som man spelade när man var liten.

Idag ska jag och Isa dra på Loppis om det inte regnar. Varför ska regnet förstöra allt??? Men man hoppas på att det håller upp! Ska iallafall in till stan ett varv, såg de hade rea vid H&M ;)  Hade lovat mig själv att inte shoppa på länge. Nu har jag klarat typ 2-3 veckor! Det räcker för en stund. Ska försöka hitta nya klackskor som inte är för dyra. Så det är a) loppis eller 2) någon affär som gäller. Vet dock inte vilka skor jag söker. Vill att de ska vara något extra!

En sommar dag 2011 satt jag 10 timmar i denhär och körde som   riktig lantis! ;)




Hittade en såndär grejj som kallas Dumpper på baksidan av vårt hus typ. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar