fredag 7 oktober 2011

nu e de dags för fredagsmyyyyyys!

Hey hello ! Jag hittade en dator!

I och N kollar Muumin, själv börjar jag ha sett den filmen här så många gånger att jag inte kan räkna med mina tio fingrar och tio tår! Men de tycks visst aldrig bli less på den  ;)

Vi har lackat naglar ( vilket vi ALLTID gör, tur för dem att jag älskar att göra det ;) ), spelat spel ( envisa är vi allihopa men jag är stor och snäll och ger med mej meddetsamma) och nu har vi fredagsmys med en massa godsaker :)
Det finns mycket positivt med att vara barnvakt!

Ska bli så skönt att sova hemma ikväll, länge sen sist! för två veckor sedan!


wuupsi hittade visst You Cam också...

Ha en bra kväll alla, jag ska iallafall bänka mig i soffan med mina två tvåbenta vänner!  <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar