tisdag 25 oktober 2011

det är 40 minuter kvar av tisdag

Hade tänkt visa dagens outfit ikväll. Men hey! Jag går i ett gymnasie + yrkesskola+ folkhögskola, ja vad går jag i egentligen? haha tror ingen riktigt kan förklara så att man förstår. Ja nog om skolan för en sekund! Dagens outfit, blev till ett fiasko. Så jag kommer att visa outifiten jag hade idag och morgondagens outfit nångång under dagen imorgon.

Tillbaka till skolan då. Engelska prov imorgon. Kan verkligen inte alla ord. typ 74 jag inte kan. Men man får hoppas på ett lätt prov!

Ps. Hur skönt som helst att gymma idag! Sprang på springbandet ganska mycket, brände kalorier . Men nu har jag druckit julmust och ätit riskakor ikväll+ lite godis sådet blev +-0 igen engång. Men det är ju inte kalorierna jag ska tiita på. Det är ju hur min kondition förbättras! Och hur mycket starkare jag blir! haha stark och stark... Ska iallafall pånytt på torsdag. Tror Isa kommer med då också :)
Ska försöka hinna in till stan och dra ett varv på H&M för att köpa spring tights. Eller ja, ni vet. Det negativa är att jag varken har tid eller råd. Men satsar på H&M och dess kvalitet nu en gång. Vill ha adidas eller något liknande men tar det sen när jag blir rik! ;)

Nu ska jag läsa typ 5 ord engelska och sen ska jag sovaaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar