tisdag 16 augusti 2011

smiling like a pillow...

Ikväll är det faktist första kvällen på länge som jag inte har sagt godnatt med ett avsnitt CSI. Men jag är helt enkelt för trött för att vara uppe länge till!
Imorgon blir det att sticka in till stan ett varv till för att Lelle ska ha kläder och jag ska köpa mina älskade leggings! Jag vet att jag inte kan springa in till stan så fort jag ser ett par snygga jeans eller något annat men detta är faktist ett undantag! De passade perfekt på mej! aah! Nåjaa borde egentligen spara penger men på söndan ska jag ta en arbetsdag och arbeta lite för att jag kommer att köpa jeansleggingsen!

Annars på fredag kan jag meddela att jag inte kommer att ha tid att blogga. Inte efter att vi slutat skolan iaf. Eller kasnke jag får in ett blogginlägg innan jag sticker till mimmis villa. Allt är inte 100 % säkert ännu tror jag men det bli bäst om det är lite spontant :)
Sover en natt hos mimmi och sen på lördag följer jag med till seinäjoki när hon ska tävla. Senare på kvällen ska jag (och isse denna gång :D) sköta bus tjejjerna igen! Ibland så är det värsta som finns att vara barnvakt men just i denna stund känner jag precis tvärt om <3

Med ett leende på läpparna säger jag nu GODNATT! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar