fredag 5 augusti 2011

lista


Har så sällan listor så jag tänkte underhålla mig själv med en för en stund...

Namn: Paulina
Smeknamn: Piina, Palle
Födelsedag: 31 mars
Ögonfärg: grön

Hårfärg: mörkbrun
Pluggar/Jobbar: ska börja i Vasa till hösten!
Familj: mamma,pappa, 2 bröder, en sköldpadda, två marsvin, ett får, en kanin


FAVORIT...
Färg: rosa <3
Plats: finns många!
Land: något varmt!

Film: många

Djur: typ alla utom ORMAR, spindlar och såna äkliga saker!
Skor: heels, boots, converse ja det mesta!
Internetaktivitet: facebook, fixade nog google+ nån gång i början av juli? men har inte varit in på det sedan dess...



BRUKAR DU...
Titta på dig själv i spegeln: ja

Gnälla: mjoo

Skrika: finns vissa perioder, ja

Sova: JAAAAA

Ha ångest: beror på men speciellt när det gäller kläder eller om jag äter för mycket skräpmat utan att röra på mig senare...

Skada dig själv med flit: nä

Ta mediciner du inte borde ta: näe?
Vilja dö: nå de händer väl

Drömma mardrömmar: senast på min powernap som var för en halv timme sen?

Drömma sexdrömmar: händer!

Ta droger: neeeeeej
Försöka vara annorlunda: beror på vad för folk man är med, men oftast inte

Klä dig i svart: ibland nog, nestan varje dag har jag nog nåtog plagg som är svart. Men inte idag :_

Gå till kyrkan: Nej, inte om jag inte måste. Har varit två gånger denna sommar (skolavslutningen och min kusins konfirmation), och det räcker för nått år framåt!

Gå i skolan: om nån dag börjar det igen... 16.8!

Röka: hihi

Ljuga: inte om något farligt

Hata folk: finns vissa personer som jag nestan hatar, men ingen specifik just nu

Lita på folk: ja, men bara några ede



NÄR...
Åt du senast: åt just ett godis

Läste du en bok senast: haha det var inte idag det, nej men började läsa en bok i sommar men det blev det inget av, men senast jag läste en hel bok var under södernresan till PR. Boken heter Den Gröna Cirkeln och var nog helt bra, men lite svår ibland

Köpte du något senast: i onsdags

Svor du senast: har inte öppnat munnen på en halv timme så strax före det!

Sjöng du senast: idag nog...

Klagade du senast: idag
Är det sommar: då det är varmt över +25 grader! Solen steker och livet leker!

VEM...
Saknar du: <3

Vill du döda: någon förtjänar inte att dö.

Rörde dig sist: hmm?

Vill du slå: ingen för tilfället

Kramade du sist: typ... nej jag minns inte vem det var, manda? nej, isse? okej jag minns inte ;)

Vill du prata med: nån bra!

Skrek du på sist: mamma

Vill du vara som: kenza, hennes liv verkar så perfect, förutom nån öroninflamation.

Sårade dig senast: ni....

Gjorde dig riktigt glad senast: hmm, finns många som gör mig glada men senaste så ... haha oj vad bra minne jag har haha

Fick du sms från senast: isse

Ringde dig senast: Ida?


HAR DU...

Tvångstankar: nej

Någon annan psykisk sjukdom: man kan ju hoppas på nej

Skadat någon: typ

Färgat håret: senast idag!

Brutit några ben: nepps!

Några piercings: nej, bara hål i öronen men det räknas inte. Skulle vilja ha en napapiercing men det lämnar sånt fult ärr om man tar bort den sen...

Några tatueringar: nej ,men vill ha !

Egen dator: jodå :)

Gjort bort dig rejält: ojaaaaaaaaaaa -.-

Bra självförtroende: beror på

Kysst någon: jodå

Sagt jag älskar dig till någon idag: nej

Varit kär: nepps

Blivit kär i någon på nätet: näjj

Dumpat någon: sådär halft

Blivit dumpad: näe?

Velat vara otrogen: nej

Stulit någonting: nä?

Lämnat landet: japps

Rymt hemifrån: näjj

Tuttat eld på nåt: jajaadå

Gjort något olagligt: ojaaa
 HUR...

Går du:som vanligt!

Svarar du i telefonen: beror på vem som ringer :D

Fördriver du tiden: olika från dag till dag

Mycket pengar har du: tillräkligt för att klara mig men för lite för att slösa

Tjänar du pengar: inte just nu, men har gjort. Jovars, barnbidrag på 117 € i månaden får jag ju men inget annars för tilfället!

Bäddar du sängen: nej (a), eller ibland nog

Ofta diskar du: halå de finns diskmaskin?

Ofta städar du: typ varje vecka minst?

Många stör du dig på: finns ganska många nog!

Hittade denna lista på en svenskbloggare via mertrafik.se... :) Men hittade även en typ kompis som hade nästan samma :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar