onsdag 31 augusti 2011

Min nya madrass

Efter första veckan i Vasa så hade jag otroligt ont i nacke och axlar. Detta berodde förståss på att sängen var så himla skarp mot vad jag är van med! Var fullt medveten om att om det fortsätter så i 3 år så kommer jag aldrig att klara av dethär. När jag svängde mig så knarrade hela sängen och det var något som inte lät bra ;)  Så nu när jag började på tredje veckan här så har jag  skaffat en bra och mjuk bäddmadrass! Helt underbar och jag har sovit som en stock alla nätter.
Den är 9 cm tjock och man kan bara ha den på golvet utan att känna det under dej ;)

Märket är Piscina och själv har jag det hemma i Purmo också! Helt underbar. 
Dock är det ju inte så billigt ... men det finns inte mycket som är billigt och bekvämt! Inte om det gäller sängar iaf! Min madrass kostade 160 så den får minsann hänga med mig i de åren jag har kvar här på fkf! :)
Inte för att jag vet om det ens är dyrt för en sån madrass?

lite äcklig ful hemsk bild men orka bry sej?
 Nej nu ska jag inte tråka ut er med sådan onödig info, men om det är någon som har en obekväm säng och funderar på att byta madrass eller helt säng så rekomenderar jag Piscinas produker!

här hittar ni Sotkas alla  sängar och saker ;) (på finska)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar