torsdag 4 augusti 2011

I Can´t live in your dreams forever

Har haft en trevlig dag/kväll/natt med Belli, Linda och Manda! :)
Kom just hm, ganska tidigt men ska sköta två små supersöta flickor från morgonen imnorgon. Redan vid 10, haha eller för mig borde det ju inte vara något eftersom jag är van att stiga upp före 6. Så det skall bli skönt att sova nu <3

Jag var livrädd när jag skulle köra hem. Det var ju super mörkt! Hatar att köra i mörker eller bara vistas utomhus i mörker. Mörker är något av de läskigaste sakerna jag vet! Förrut när jag var mindre så var jag inte alls mörkrädd, men det ändrades helt på en dag! Kommer inte att säga varför det är för personligt men det är bara minnen man vill förtränga!

Gonatt alla!
<3

var det nån som sa random bild?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar