måndag 8 augusti 2011

inside my booring head

Tycker själv det är ganska overkligt att jag flyttar till Vasa om en vecka. Är det redan liksom? Sommarlovet har varit så himmla kort! Kan det inte vara en månad längre? Längtar tills jag får flytta men skolan kunde nog vänta några veckor ännu! Men visst ska det bli spännande med en ny skola också!
Roligt blir det att packa lite saker och bara dra iväg till storstaden ;) Dock är ju lägneheterna ganska skabbiga har jag fått höra men man kan ju hoppas på att vi får en bättre :) Hoppas även på att vi inte behöver dela lägenhet med nån 4de person. Vet inte om man orkar ha så jätte mycket folk omkring sig helatiden. Men det skall nog inte bli något problem ändå! :)

Min söndag denna vecka kommer att gå till en massa packning! Kommer troligen att sova ganska länge också för det blir bröllop på lördag. Kommer även att påbörja en lita nu snart med vad jag måste ha med mig. Brukar ju allttid vara expert på att glömma något viktigt!
Somtur finns ju det mesta där. Som säng, skrvbord, fåtölj, lampa osv. Men man vill ju verkligenha något nytt och frächt dit också :)

Nu ska jag hoppa iväg och göra wook till mina småbröder eftersom mammsen och pappsen är på jobbet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar