tisdag 9 augusti 2011

ska vi plocka körsbär i min trädgård... du å ja trallallaa

neej jag hade skrivit ett super lång inlägg om dagen men ja.. såklart ska det försvinna och min dator loggar ut mig från bloggen....

Men men igår kollade vi ju film hos Ida och hade svällkväll...

Idag var jag barnvakt åt bustjejjerna nån timme och oj vad de busade ^^

När jag kom hem så började jag städa. Har städat nån timme nug och visst blir det lite bättre. Mamma hade även köpt nytt akvarium till Vera så det bar vi in idag och så fick hon flytta in i det istället. Det var lika stort som det senaste akvariet som gick sönder under sommaren. Så under sommaren har Vera haft ett lite mindre. Men oj vad hon trivdes bra i sitt nya :)

Nu är det bärplockning som står på shemat och senare blir det att återgå till städandet. Marsvins buren skall också städas men den är så ren ännu så den tror jag att jag sparar tills imorgon!

Vera njuter i solen 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar