måndag 29 augusti 2011

gårkvällen!

Gårkvällen hos oss såg ungefär ut såhär!

Isse och Lelle :




Jag:

haha snacka om inget liv ( syftar på mig själv)
Somtur så satt vi inte sådär så länge. Typ bara en halvtimme - en timme eller nått. Sen gick vide 40 metrarna som vi har till Siwa för att handla lite smått. Vi köpte ingredienser till en kladdkaka som vi bakade ( bööno fyller idag!) Imorse så överraskade vi honom men kladdkaka och sång haha! Överraskad blev han! Vi fick tillochmed Andre´ och Niclas att sjunga med! :D

Det kommer inte att komma några färskabilder på en stund. Har såklart min akmera hemma! Men tror att Emma sku vara snäll och ta med den när hon flyttar... ja hon flyttar tom idag! Så ska se om jag och isa hälsar på henne nån dag här :)

Annars så tror jag att jag ska sätta lite bilder från gårkvällens bakning på bloggen bara jag får ta bilderna av Isa :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar