torsdag 18 augusti 2011

halojj!
Nätet har inte funkt så bra idag så jag har inte bloggat.
Just nu sitter jag i skolan. Vi har typ nån såndär spelkväll med singstar, rock band, wii och sällskapsspel. Mysigt!
Har dragit på mig en förkylning. Har ont i halsen och snuvig... haha fint då att stå och sjunga för fulla muggar... eeh eller så inte...

Kommer bli tvungen att skaffa mokkula till min dator eller vad det nu heter. Men hidtills så har vi fått nöjja oss med att låna av grannarna ;)

Var även in till stan i går med Lelle och köpte mina leggings som nästan var slut! Tog den nästsista nummern i min storlek!

Imorgon åker jag även hem till skogen igen. Ska duscha, fixa mig, packa och sen sticka iväg igen! Kommer hem på lördag kväll men då ska jag och sköta bus tjejjerna :)

Ha en bra kväll alla!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar