lördag 3 december 2011

minus med ricinolja i håret

Bloggen lite nere på minus nu...

Nätet här hemma vill inte sammarbeta med min macbook. Vet inte vad som är problemet för på alla andra datorer i huset fungerar det hur bra som helst!

Idag har jag iallafall varit till frissan och färgat håret + klippt upp det. Blev en lite ljusare brun. Eller röd som jag ser det. Men ska ha det såhär nu två månader och sen ser jag hur det blir. Ska använda ricinolja nu tills januari. Sen ska jag hålla upp eller sluta helt heter det. Jag färgar som sagt hos en eko frisör och man sätter ju mest ricinolja i hårbotten och vi märkte att färgen inte fastnade riktigt! Även fast jag har duschat två gånger sedan i torsdags då jag hade ricinolja sist. Så därför ska jag sluta en månad innan jag färgar pånytt. Ett minus för ricinoljan där! 

Annars har jag inte gjort annat än tittat på DH idag! Och ätit knäck som Ida och Isse hade med sig när de kom hit och överraskade mig :)

Sneak peak på håret kommer strax! Ska försöka få internet att fungera för en sekund!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar