lördag 10 december 2011

upptagen

Hej!

Har varit upptagen med en hel del annat idag så jag har inte hunnit blogga!
Tyvärr kommer det inte många inlägg idag för jag ska strax hoppa i duschen och sedan är det bara att ställa sig inför ännu en julshow. Hur roligt som helst!
Kvällens föreställning är fullbokad och det är roligt, roligt, roligt!

Har sovit med Isa och Lena inatt. Vaknade av jag hade fått två meddelanden och telefonen ville visst attt jag skulle läsa dem så den höll på och pep hela tiden! Sen gick vi in till stan, åt pizza och gick på Gina! Fick hem en tunika/klänning jag ska ha ikväll och tre super stora örhängen.
Skönt att gå på stan helt ofräsch och utan smink. Men sådana dagar måste också finnas! Men nu ska jag hoppa i duschen...

Hörs senare!

+ visar inköpen senare också! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar