fredag 9 december 2011

rekord?

Idag hände något otroligt!
Vet inte hur men på något konstigt sätt har jag haft över 900 och närmare 1000 sidvisningar idag.
Inte något jag hade kunnat föreställa förrut!
Men roligt, roligt! :)

Mina ögon håller på att stängas! Jag orkar knappt bärga mig tills jag får slänga mig i sängen!
Har haft en mysig kväll med Lena och Maria! Ja och så kan vi ju inte glömma fantastiska Isa heller, men orkade inte sudda ut och och sätta ett kommatecken istället. Ja men nu satte jag energi på att skriva ut det istället. Hmmm ja märks det att jag är trött?

Sitter och nynnar på en massa jullåtar vi ska ha på julshowen. Men blandar ihop dem huller om buller när jag är trött så det är ingen mening med det hela.

Sängen... NEXT STOP!

Avslutar dagen med en fake smajlad julbild... Men det är sådant man måste stå ut med ibland, annars kan ni ju blunda om ni tycker så :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar