onsdag 2 november 2011

järntillskott

Usch känner mig så trött och slut. Skulle helst inte göra något när jag kommer hem från skolan. Tanken på att bara ligga hemma och kolla nån serie lockar något otroligt. Men tanken på att måste läsa på prov och en massa annat gör mig spyfärdig. Det känns som om jag inte har kraften att vara i skolan, gymnasiet osv.

Mörka kvällar, det blir mörkt redan vid 5!!! Kom igen, vid 9 okej men 5?!!... Märks att vintern är påväg.
Delvis så vet jag ju vad dethär beror på. Att inte orka något och bli trött med det samma. Mitt Hb är typ för låg. Så nu har jag börjat ta järntillskott. Har kanske tagit dem i 3-4 dagar så det är förståeligt att jag inte märkt nån skillnad. Tror inte att de hjälper så snabbt( om de enns hjälper?). + att jag inte tog något igår. Och så ska man ta en tablett två gånger om dan, jag har tagit en per dag. Borde skärpa mig om jag ska orka med gymnasiet!



Nu blir det två timmar kör och sen maaaat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar