måndag 14 november 2011

Barndramaturné med klassen

Ska sova nu, väckning kl. 06.00 och imorgon tar jag mitt pick och pack och drar iväg på dramaturne med mina klasskompisar! Hoppas det blir roligt! Kameran kommer med såklart, men vet inte hur många bilder jag hinner ta. Vi har ganska fullt program ändå :)

Irene som flicka, jag som ko och Joss som troll :)

Paulina är stoltfotograf, hår stylare och sminkare :) Fast detta är inte slutliga resultatet. Imorgon kommer vi att ha bättre hår, mer smink och en massa sotning som ska se ut som smuts. Troll är ju inte direkt rena av sig :)
Här är två bilder från när vi hade genrep. Lånade dem av Joss, hoppas det är okej för dej gumman :)

Nu ska jag sova så jag orkar imorgon! Tror bestämt jag ska springa och köpa ED det första jag gör om jag hinner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar