söndag 27 november 2011

Första advent

Fick just reda på att det är första advent idag. Hade inte den blekaste aning om att advent är på en söndag men nu när jag tänker på det så borde det ju verkligen vara så. Men isa insisterade, så då måste det ju stämma ^^ Dessutom trodde jag inte att det var redan??? Det är ju inte ens snö ute... Hade leksom tänkt att det är första advent typ om två söndagar...

Nu ska jag fira min första advent med Julmust, slickepinnar, och Desperate Housewives! Ja och en massa tänd ljus också för att få lite värme i mitt rum ( Lolli eller troligtvis någon annan ha lyckast lämna balkongdörren på glänt så det är helt iskallt där inne :s, men som tur finns ljus så ingen större skada skedd!!)

Sitter iallafall i Isas rum på hennes skrivbord. Klyftigt!


2 kommentarer:

  1. advent e ju alttid på söndagar, he e ju typ he som e grejjen me advent. skärp de palle!

    SvaraRadera
  2. Jo ja kom no på de sen då jag tänkt efter lite. Men de var inget jag sku ha veta sådär utan att tänk nå...

    SvaraRadera