söndag 20 november 2011

Gokväll!

Söndag igen, kväll är det också! Fy sjutton vad helgerna går snabbt! Man hinner ju knappt blinka! När jag kom till Vasa har jag myst lite med mina sambosar och kollat Gossip Girl med dem. Har också hunnit läsa lite historia. Imorgon borde jag springa in till stan för att köpa mer ricinolja och så borde jag ringa och boka om min tid till ögonläkaren. Krockar helt med historiaprovet jag har på tisdag. Helt sjukt att jag inte varit till ögonläkaren alls och haft glasögon sedan jag gick i 5an. Har alttid trott att det har räckt med optiker. Men men bättre sent än aldrig som de säger.

Nu ska jag ducha ur ricinoljan och sen läsa lite historia. Mina sambosar tror jag ligger och snarkar i Isas rum. Sött så :)

 Avlutar med en bild jag gillar :) L.Y.C.K.A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar