söndag 20 november 2011

Språkresa till Malta

Japp, nu var det beställt! Jag och Lovisa åker förhoppningsvis till Malta, St Julian´s i slutet av augusti 2012. Vi vet ju inte 100 om resan blir ännu, men den är bokad! Det beror ju lite på hur många som anmäler sig och sådant.
Ååh är så himla taggad! Fatta vad kul det kommer att bli! Och deras sommarvärme! +30°C !!

Det är ju dock ganska dyrt. Att vara där i två veckor kostar drygt 2000 Euro. + att man ska ha en massa försäkringar, fick pengar och sådant. Men jag tror heltklart att det är värt pengarna! Så nu får jag börja jobba då :) Mina snälla föräldrar sponsrar ju en del, men shoppingen är jag nog 99% säker på att jag blir tvungen att betala själv ;) Därför ska jag försöka att inte shoppa nu! Kanske lite på mellandags rean men inte mer än så. Tror ni jag klarar det?


Känner jag mig själv rätt kommer ni nog att få läsa en hel det till om Malta och sånt innan det är augusti. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar