tisdag 22 november 2011

Plugga H med L.I.N

Gokväll!

Har varit och pluggat historia med Isa och Lolli till Niclas ikväll. I och L stannade där men jag gick hem och kom hem för en stund sedan, strax före 12.

Det var läskigt att gå. Jag trodde att jag skulle klara det som vilken vanlig dag som helst. Men det är för tidigt. Eller försvinner aldrig en sådan rädsla? Är det för tidigt? Vad är tidigt? Men en dag ska jag övervinna min rädsla! Jag ska sluta vara mörkrädd, sluta hoppa till så for jag ser en bil på en ödslig väg, speciellt om den är vit. Ännu går det inte, men snart...
Jag känner mig t.o.m. tryggare här i Vasa än hemma. Det är liksom lite fel enligt mina beräkningar. Åvist är ju en liten mysig by mitt in the middle of nowere. Men såhär är det nu och jag får fortsätta kämpa! Men jag ska klara det :)

Nu sitter jag i min säng som är ful med BUS (brun utan sol) och granatäppel saft som blivit små röda prickar på lakanet. Men nog ska jag förhoppningsvis sova gott ändå. Förra natten som jag hur dåligt som helst. Låg bara och svängde mig hela tiden, steg upp och kollade klockan (som var i andra sidan av rummet, hade telefonen på laddning) och så vidare. Men inatt ska jag sova! Har ju historia prov imorgon så borde ju vara utvilad då iallafall! Hoppas bara I 0ch L har lite ljud när de kommer hem inatt! Klockan är 12.05 och jag ska passa på att sova 7 timmar innan jag ska upp igen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar