tisdag 22 november 2011

inte så glad

Hej!

Har inte varit på datorn alls i skolan idag. Lämnade hem den så att jag skulle kunna läsa på historia istället. När jag gick in i klassrummet var jag ganska så säker på min sak och tyckte att jag kunde det ganska bra. När provet kom med de 4 frågorna, man skulle svara på 3 så var all min kunskap jag hade präntat in som bortblåst. Mina hjärna fick kortslutning eller något liknande. Usch vad jag var sur på mig själv och svordomarna bubblade inom mig när jag hade lämnat upp provet.
Och som alltid så kom en massa saker framkrypande när man hade lämnat upp provet, sådant man kunde innan man skrev!

Nu är jag helt supertaggad på att läsa på Modersmåls prov. Är inte nöjd med mitt betyg så jag kommer att skriva om det på fredag. Och då ska jag ha ett vitsord jag är nöjd med!

Fick iallafall veta vad jag fick i matematikprovet idag. 6+ och jag är nöjd. Matte har aldrig varit min starka sida och för att vara gymnasie är jag nöjd! Kanske nån annan tycker att det är dåligt men det är då er åsikt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar