måndag 28 november 2011

intresseklubbenantecknar

Klockan är halv 12 och jag är redo att sova. Sitter med pyjamas och under täcket. Ser ut att bli en tidig natt, om jag inte lämnar framför datorn... Men det ska jag försöka undvika!

Imorgon är det skola som vanligt. Sen på  kvällen ska vi hem till en av mina lärare för att typ hälsa på henne. Det bästa av allt kommer nu då... VI FÅR SOVMORGON PÅ FREDAG ISTÄLLET! Tänk vad skönt! Börjar inte före 20 över 11 då! Najs är det ända ordet jag får ur mig. Vi som aldrig har sovmorgonar annars. Sen ska jag bara skriva ett prov och sedan är skoldagen slut för mig. Ska också träffa världens bästa moster också! Hon kommer hit ända från Pargas :) Hon och hennes man ska på Pleppo Live! Lite avis faktiskt även om jag redan har varit en gång! Men jag har helt klart varit en gång för lite ;)

Kan ju även meddela att jag har köpt en klädställning idag. REA på Jysk, fick den för 12 €!!!! Jag  som hade trorr att den skulle kosta runt 30€. Men shit vad dyra klädhängare, eller de är dyra kan man väl säga! Men tog de som var billigaste, fulaste och flest i förpackning :)

bilder kommer senare för just nu har jag dragit ut alla mina kläder ut skåpet så de ligger i en hög på golvet! Ska försöka vika in dem fint imorgon! :)

Nu- Godnatt!

1 kommentar: