söndag 27 november 2011

lillajuls lunch hos mormor!

Blir Lillajuls lunch hos mormor snart. Längesen jag sett henne.
Ska även fixa om min jacka jag köpte på loppis för en tid sen. Gillade den inte som den var, så nu ska här fixas och trixas! Bara jag hittar de rätta verktygen så att säga.

Vanligtvis brukar jag sova till 1-halv 2 när jag är hemma men idag vaknade jag redan 11, eller lite före.  Så jag har ingen aning om vad man kan göra så tidigt, så nu sitter jag och stickar på min halsduk som borde bli klar snarast möjligt. Julmusiken är på, datorn i famnen och sticksömmen i högsta hugg. Dagen kan börja, ingen snö, ingen julfeelis men jag överlever nog! Men jag har ju min älskade julbelysning iallafall! Och ljusen lyser fint upp mitt rum :)



2 kommentarer:

  1. Oj. Det verkar vara något fel på bilderna, eller deras komprimering... Skulle gärna titta på dem. mammaklem

    SvaraRadera
  2. kompri vad? int ere nå fel. bara vanliga suddiga webcam bilder!

    SvaraRadera