lördag 12 november 2011

Nati Nati

Jag och mina rosa pyjamas byxor ville bara säga godnatt!
Imorgon funderar jag på att ta det lungt. eller förresten.. NO WAY!
Pappa tycker att det är dags att jag lär mig gräva med grävmaskin, han blev helt paff när jag sa att jag aldrig grävt med en. Så borde väl visa honom mina superskills bara så han vet jag jag nog kan.. ;)
Ska även hinna fixa farsdags presenten klar imorgon. Ja och så ska jag försöka catcha up lite med nån Purmobo. Får se om det är någon som blir tvingad att dras med mig nån timme ;)

Men nu ska jag sova, lyckades få ur all ricinolja ikväll (vilket jag inte gjorde sist) * happy face* , och så ska jag sova i nybäddad säng med nytvättade sängkläder!
Erkänn att den bästa känslan är att få krypa ner bland nytvättade lakan när du är nyduschad och fräsch! Härlig känsla!

Natteen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar