tisdag 15 november 2011

Sista föreställningen i Helsingby på onsdag!

Ska soooooova. Hade ju planerat in e powernap men jag är helt otrolig när det gäller sådant. Jag kan inte sova på dan. Eller bara om jag haft en allnighter. Men inte annars.

Iallafall så har vi vår sista föreställning imorgon i Helsingby skola. Hopas det går lika bra som det har gått vid de andra! Ska ta och sova nu och väckningen är 06.00 imorgon igen. Suck! Men det är den sista, jag har ledigt från klockan 10 eller något liknande, jag kan sova då!

Godnatt mina vänner :)

Ade, Belli, jag och Isa vid Linnanmäki (Borgbacken)
shit, dethär känns som för en evighet sedan! Ibland önskar man att man vore tillsammans lika odfta som man var i Sursik! Ade har jag ju i Vasa, Belli träffade jag i fredags ( allt för längesen sist) och Isa bor jag med. Dehär är bara ett exempel, saknar jättemånga från högstadiet!

2 kommentarer: