lördag 19 november 2011

brum brum

Hey!

Kom med buss till Nykarleby och sedan for jag och mamma och handlade. Vi tog även hem kinamat så mätta är vi här! Vi gick också in till Garderoben (klädbutik) där hade de sale på allt i butiken -40%. Inget vi tackade nej till. Eftersom de mest har lite tantiga kläder hittade inte jag typ något som föll sig i min smak, dessutom hade de nästan bara stora numor. Men fick iallafall med mej en supersnygg skjorta! Visar er senare!

Kom just in från att ha kört bil med lillbrorsan. Hjälp vad kul det är! Blev lite vild mot slutet så det var kasnke bästa att vi slutade då vi slutade. hahah neej, men det är helt super roligt :D Väntar tills jag börjar i bilskolan ;)

Nu borde jag städa Veras akvarium, men känner att jag har varit uppe helt sjukt länge, mittiallt blir det en PN nu snart. Men först ska här läsas bloggar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar