torsdag 17 november 2011

2009- Part 1

När jag ändå har igång den gamla hårddisken ska jag ta och visa lite bilder från 2009. Kommer att fortsätta en anna dag med 2010 osv :)

Lite hur vitt liv var 2009.

Jag och Isa hade tråkigt och gjorde en mass aannat skoj
Jag spenderade mycket tid med mina sötnosar
Jag gick i Sursim Högstadium
Jag målade mitt rum rosa :)
Jag var på lägerskola med halva 8an :)
Emppu på lägerskola
Jag var på Play Me med bästaste Lovisa. Helt sjukt bra!
Jag hade fin fina kompisar som också gick i Sursik
Jag handarbetade väl en del :)
Jag gillade rosa ( men hey don´t worry, jag gör det fortfarande!!!)
Jag och Isa var tomtar på julafton hemma hos oss och hos min småkusin
Ser ni vem som är vem?
Jag var ännu mer med Musli och Dumle :)


Nu ska jag tvätta ur ricinoljan och sen sova. Men en låååååååååång dusch ska jag ta!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar