tisdag 29 november 2011

Ögonläkare

Har just varit till en ögonläkare, Wasaborg syncenter.
Tråkiga är att jag behöver nya glasögon! Ingen panik förstås men iallafall, gillar mina gamla!

Fick dessutom en otroligt hemsk nyhet. Vi fick ut våra historia prov och jag är verkligen inte nöjd! Nästan så jag hatar mig själv för att jag fick så dåligt. Men inget depp över det! Ska fundera lite om jag ska ta om eller inte, hade ju ändå godkänt!

Alltid när det går dåligt i prov så blir jag helt supertaggad och vill hem och läsa på ett prov på direkten! Så är det även denna gång och ikväll ska jag sätta igång med förvaltningsprovet som vi har på fredag. Och det ska jag ha bra i!
Måste ju försvara mig själv lite, jag är super dålig på att skriva essäsvar. Ja, och en studieteknink som fungerar borde jag också hitta!


Nu ZUMBA!!!!!!!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar