tisdag 29 november 2011

Denna tisdags kväll!

Hej!

Idag har jag gjort allt utom att uppdaterat bloggen lika flitigt som annars. Men ärligt talat så måste det finnas de dagar man ska lägga sin energi på sin vänner och annat! Min kväll har dock bestått av zumba med klassen. Jag vet nu inte riktigt vad jag ska säga. Tjejen som crog var jätte glad och sprallig. Men hennes val av musiksmak var inte den bästa. Man fick ingen extra energi kick som jag brukar få. Men hon var bra som nybörjar lärare. Jag menar då att hon var bra lärare för nybörjare som aldrig testat zumba förrut. Hon hade inte speciellt svåra rörelser. Själv blev jag lite slarvig mot slutet och koncentrationen somnade mellan varven. Men helt roligt var det nog, har saknat det och kommer troligen att anmäla mig till en zumbakurs till våren om det är möjligt! :D

Sedan sprang jag hem, duschade åt pizza med Isa och sedan fick vi faktiskt skjuts av Lollis syster till vår modersmålslärare. Vi skulle ha nån träff där. Drack glögg och sånt + hade frågesport. Sen gick jag, Isa och Lena hemåt. Vi gick till och med över våldtäcktsbron som det så "fint" heter. Vi klarade oss, alla klarade sig undan större komplikationer :)
Vi hämtade Maria och fick en fin Ellen med oss hem :) Vi drack julmust, åt pepparkaksdeg och pratade jättemycket. De är så fina människor!

Nu ska jag inte göra dethär inlägget längre än nödvändigt!
Ska försöka läsa på förvaltning innan jag ska sova och vika lite kläder. Har som dragit ut alla kläder på golvet... Smiiiiidit Paulina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar