onsdag 30 november 2011

Good Night!

Nej, orkar jag inte mer idag!
Ska försöka läsa lite på prov men fast klockan är bara halv 11 så kommer jag inte orka länge till. Vad är vitsen att sitta uppe en timme längre, bara för att ändå jämra mig över mitt öra. Helt onödigt då jag ändå kan sova!

Imorgon har jag en massa att göra som vanligt. Elelr läsa på prov och städa. Men det tar TID! Tid som jag lika gärna kunde spendera på mina kompisar och annat skoj som jag gillar. Men ska prioritera skolan faktiskt.

skickade just åt isa att om jag är död imorgon när de försöker väcka mig så ska de vidarebefodra meddelandet att jag ska ha en rosa gravsten. Iallafall en som skiftar i rosa!

1 kommentar:

  1. Malaysia & Singapore & brunei ultimate online blogshop for wholesale
    & supply korean accessories, earrings, earstuds, locket, rings,
    hair, bangle & trinket add-ons. Promotion 35 % wholesale rebate. Ship Worldwide
    Here is my weblog ; salt lake city locksmith

    SvaraRadera