fredag 25 november 2011

Svar på fråga (ricinolja)


Jonna sa...

Har du använt dendär oljan dagligen i 2 veckor eller bara några gånger i veckan? :) hur mycket kostar oljan ungefär ?


Jag har använt oljan ungefär 3 gånger i veckan :) 
Antar att du skulle köpa oljan i Jakobstad och då rekommenderar jag att du köper den vid PRISMA apoteket ( 50 ml för 3.45 eur.) eller vid apoteket intill torget( 60 ml för 4.20). Där är det förmånligast! 
Vid botnia apoteket som finns bredvid Shoe stop så kostade 50 ml 6.80 eur. Vilket jag tyckte var föör dyrt! 
Det går ju också att fråga om de kan hälla upp mer, det var de t.ex. beredda att göra när jag frågade dem men inte vid de billigare apoteken. Så det är bara hur mycket och hur ofta man vill köpa :)

Fråga gärna om det är något mer du / ni vill veta. Svarar om jag kan! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar