fredag 25 november 2011

luret

Tjohej finisar! 

Min dag har bestått av 45 x 4 lektioner. Efter var det omtent och Modersmål som gällde. Vet inte hur det gick. Kanske bra kanske inte bättre än sist. Men det är så då. 

Efter gick vi till stan Isa, jag Lolli och Niclas. Sen sprang vi runt i en massa butiker för att de skulle ha nån ansiktsfärg. Sen Gick jag och Isa till apoteket och citymarket. Och vet ni vad!!?!????!?!!? Jag tror det är värsta luret eller något, jag köpte ricinolja och tror ni inte att det var typ halva flaskan med olja och resten typ luft!!!!! Eller typ 2 tredjedelar olja... lurt!

Men sen gick iallafall jag och Isa hem eftersom vi inte vet hur vi slipper hem, eller ska vi säga när vi slipper hem! Ja Isas telefon hade slocknat och ingen hade vår chaufförs nummer ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar