torsdag 10 november 2011

:)

Vår händelserika kväll!

Lolli satt just också på datorn men hon hann hoppa ut bild innan webbcameran fångade henne.

Jag är trött. Jag borde städa men eftersom Isa har fastnat här i mitt rum nu för ett par dag så lämnar vi städningen åt sitt öde och reder upp saken sen på sönag när vi kommer hem.
Imorgon ska jag och Isa sticka hem med Hajja redan strax efter 12. Ska vandra en stund i lilla Jepps för att se om vi hittar lite farsdags presenter och sånt. Sen hem och se film hela helgen hehe nej men blir väl lite ett som annat. Ska försöka dra mig till lite socialt sällskap denna helg och starten med att boka mitt socialahandikapp som jag är rädd att har blivit ganska högt ska det göras något åt!
Hoppas på att få de Lovvsan ( Lovisa) en stund också och smida lite planer! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar