torsdag 10 november 2011

Pleppo Live

Pleppo Live var helt sjuktbra! Satt och skrattade i princip hela tiden!
För er som inte sett den eller inte ens har tänkt tanken att se den, SKA BOK NU! Dock går det ända fram tills mars före ni kommer att få nån plats, fullbokad som sjutton! Kul att det går så bra för dem :)

Panda scenen var min favorit, haha trodde jag skulle dö av skratt. Men jag överlevde.

Jag till Ted ( som är från PURMO!!!) när de signerade min tygkasse jag köpte:

- Visst är Purmo bäst?
- Ja visst iri he!

Ännu ett bevis på att Purmo är bäst, det ska behövas en Purmo bo till allt ;)


 "Let your mommo decide!" tygkasse
 Autografer

Har ni inte bokat biljetter gör det innan de är helt slut. Vissa säger att det finns platser kvar och vissa säger att de är slutsålda, så skynda er! Vet inte riktiga priset eftersom vi fick biljetterna via skolan och betalade ynka 4 euro!! Men tror priset är runt 20- 25 euro något liknande :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar