lördag 5 november 2011

Loppis?

Hade tänkt tillbringa de sista timmarna av kvällen framför datorn och sätta in en stooor bildbomb från bowlingen. Men nepp, kommer på den smarta idén att kolla igenom och prova kläder jag tänkt sätta till loppis. Hade tänkt ha ett bord vid Adam & Eva i Vasa. Hittade nog två plastkassar med kläder idag. Men det är ju så svårt att veta vad man kanske behöver, vad man vill spara och sådant. Nu känns Åvist klädskåpen tomma. Kunde lika gärna minska antal skåp från 4 till 2. Så fatta att det är lite! Ska nog ännu se igenom mina kläder i Vasa förrän jag bestämmer mig om det räcker till något bord eller inte. Kan ju inte sätta allt på en gång heller :)

Nu ska jag sova! Mina ögon stängs hela tiden och jag skriver bara fel... Så godnatt alla fina!



Ni har väl inte missat vinnaren som blev Månadens blogg, Recca och andra placeringen tog Sara :)

2 kommentarer:

  1. Tänkt bara säg att dedär bloggtoppen.fi stämmer nog int så bra ? De står ju bara 00000 så tror nog de lite fel där ändå :)

    SvaraRadera
  2. Jo jag har håka he. Man fattar int na åv e helder? Man trodd ju e sku funk då man laga de men tydligen int... :(

    SvaraRadera