måndag 7 november 2011

blääe

Exakt såhär känner jag mig idag, trött och yr... Vet inte riktigt varför men nu banne mej ska jag käka järnpiller tills mitt Hb är som det brukar vara igen!


Om man har blodbrist kan man:
-känna sig trött och orkeslös
-bli yr
-bli andfådd lättare
-få hjärtklappning
-få huvudvärk
-få öronsus.
Dehär symptomen kan man ha när man har blodbrist/för lågt Hb. 
Jag har typ alla utom en som jag inte har märt av något speciellt

Men nej nu ska jag inte deppa! Nu ska jag SOVA! Får se om jag blir tvungen att ringa och bestämma McDonken dejt för att hålla mig uppe. The school is killing me, or is it just my own fault? Jag orkar inte ens se DH och då börjar jag tro att något är allvarligt fel på mej ;) hahah



och lite uppmuntring så blir allt nog bra ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar